TRANSPORT

La plasarea unei comenzi aveti posibilitatea de a o opta pentru LIVRARE prin curier sau ridicarea comenzii de la magazinul nostru din Sibiu, Sos. Alba Iulia 52B.

Livrarile se fac prin Fan Courier sai Sameday, atat la adresa furnizata de Dvs. cat si la EasyBox.

Comenzile plasate in intervalul luni-vineri, pana la ora 15.00, se livreaza in ziua efectuarii comenzii.

Comenzile plasate in intervalul vineri(ora 15.00) - luni (ora 15.00) vor fi livrate luni.

Costurile de transport variaza in functie de volumul produselor comandate, minim 19 lei. Comenzile peste 250 lei beneficiaza de transport gratuit.

RETUR

Conform Ordonanței de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile cumparatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță: 

Cumparatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și art. 14 din O.U.G Nr. 34/2014, în termen de 14 zile începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului.

 

Costuri suportate de către cumparator: 

Costuri de retur și transport curier pentru produsul în cazul căruia cumpărătorul renunță la achiziționarea produsului în termen de 14 zile de la recepția produsului (art. 14. punctul 2). 

 

Costuri suportate de către vânzător: 

Produs ce nu este conform cu specificațiile din oferta vânzătorului. 

Produs ce nu este conform specificațiilor menționate în comanda cumpărătorului. 

Produs nefuncțional în primele 48 de ore de la recepție sau colete ce prezintă deteriorări la recepție (numai dacă defectul de nefuncționalitate este semnalat în 48 de ore de la recepția produsului).

 

 Procedura de retur

- Cumparatorul informează furnizorul cu privire la decizia de retragere din contract prin completarea formularului de retur prin link-ul https://www.sertit.ro/order_lookup

- În termen de 48 ore lucrătoare de la transmiterea notificării, cumpărătorul va primi pe e-mail numărul de înregistrare și detalii cu privire la solicitarea înaintată.

- Cumpărătorul trimite înapoi produsul pe adresa de pe factură. Returnarea produselor se poate face prin orice firmă de curierat preferată de client. Coletele nu se pot expedia prin Posta Română.  Returnarea se va face in termen de 14 zile calendaristice de la solicitarea de retragere / renuntare / returnare. Se recomanda returnarea produselor cu optiunea verificare colet. 

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, în ambalajul original!

În cazul pachetelor de produse cu reducere de pret, dacă se returnează numai un produs (o parte din pachet), reducerea se scade din prețul produsului returnat!

Vânzătorul primește pachetul și după desfacerea coletului verifică următoarele:

- dacă produsele primite sunt sau nu deteriorate / defecte (vanzătorul nu este responsabil pentru eventualele daune ale produsului în timpul transportului de retur).

- dacă coletul conține toate documentele cu care a fost trimis (certificatul de garanție în original și toate documentele cu care a fost livrat produsul)

- dacă produsul este însoțit de accesoriile /cadourile cu care a fost livrat.

Furnizorul după verificarea mărfurilor returnate va inlocui produsele sau va plăti contravaloarea produselor în contul bancar al Cumpărătorului (contul bancar trebuie sa fie pe numele Cumpărătorului) în termenul stabilit de lege.

Înaintea returnării produselor, cumpărătorul are obligația de a informa vânzătorul în scris prin formularul de retur.

Dacă un cumparator își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a bunurilor, cumparatorul răspunde pentru eventuala diminuare a valorii bunurilor.

Acţiuni neacceptate care duc la diminuarea valorii produsului returnat sau la pierderea dreptului de retragere:
- utilizarea produsului mai mult de 5%. Sunt necesare: test imprimare defectuoasa si raport consumabile din imprimanta utilizata.

- efectuarea intervențiilor neautorizate asupra produselor,

- folosirea excesivă a produselor cu urme de uzură grave: zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice,

- lipsa accesoriilor, 

- ruperea sigiliilor și a etichetelor;

- ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale (ambalajele originale fac parte integrantă din produs);

- zgârierea, murdărirea, pătarea, impregnarea produselor cu substanțe externe.

 

FORMULAR RETUR: https://www.sertit.ro/order_lookup